TIPS - got2be by scwartzkopf

Och tack vare denna kurs har jag lärt mig stava scwartzkopf utantill! något jag trodde var näst intill omöjligt. så, scwartzkopf-scwartzkopf-scwartzkopf-scwartzkopf-scwartzkopf.


I påsen med produkter som jag fick med hem var bland annat got2be 2sexy. En hårspray som man tydligen ska få upp väldigt bra volym med om man vill (spraya vid rötterna) och även använda för att fixera en frisyr. Jag använde den igår för att fixera mina lockar och kan glatt ge den ett bra betyg. Den blev inte stenhård vilket gjorde att det inte var omöjligt att borsta ut håret senare på kvällen och ändå hölls sig lockarna på plats otroligt bra. Mitt hår har en förmåga att vilja hålla sig lockigt en timme för att sedan pladask, dö. Men bättre gick det med denna spray!


Ett minus är den obehagliga doften av jordgubbs sprit. Den doftar som om det vore en sommar drink. Ingen doft jag vill ha i håret. Som tur doftar den mest när man sprayar, jag tycker inte att doften fastnar i håret, även om sprayen är där. Mer plus - priset, runt 50-70kr i vanliga matbutiker.
Billig och bra spray alltså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0