TIPS - got2be by scwartzkopf

När vi ändå är på g med tips måste jag få ge ut en liten varning också.

got2be 4play (fan att jag inte frågade varför dom valt att alla namn ska vara sexy, 4play osv. när jag var nere hos dom...klant), en putty, alltså ett vax som jag vill ge en liten varning om. Passar absolut inte till korta frisyrer! Spiked up putty står det på burken men det är absolut inget spiked up i den puttyn. Håret ligger bra i fem minuter sedan blir det pannkaksplatt och helt formlöst. Kanske att den passar till ett längre hår för att bara ge lite spret? Har inte provat det men skulle kunna tänka mig att det passar bättre.

Men i alla fall, för korta frisyrer som vill behålla sin volym i mer än fem minuter, som vill att det ska vara spiked up. Detta är inte vaxet för er. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0