sjuk?

Igår på eftermiddagen började jag känna mig overkligt trött och när jag kom hem somnade jag på en halv sekund. Sov i två timmar innan det var dax för middag. Hela kvällen kände jag mig halvskum och inatt vaknade jag med magont som dög för 10pers. Magen som var stenhård,  stod åt alla håll och det såg ut som om jag var höggravid.
Nu känns det bättre, dock hade jag för ont för att gå på skolan imorse...

Nu har mamma precis erbjudit sig att bjuda på lunch och det tackar man ju inte nej till. Halv ett ska jag på skolan och vara med på eftermiddags lektionen och klockan tre kommer mamma och blir klippt. Ingen tid för sjukdom!


Himla mycket att göra den här veckan men det känns ändå bra, hittills trivs jag ypperligt med att blanda skolan, esprit och jess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0