Scwartzkopf!

Åh vad det är spännande, pirrigt och förvirrat nu! Hela dagen har jag varit som ett hoppfullt yrväder, men nu är det äntligen bestämt. Jag ska åka till stockholm på måndag för att gå på en scwartzkopf kurs, om deras nya Soyance färg som kommer säljas i vanliga butiker. Och inte nog med det, den 25 ska jag stå och berätta + sälja färgen! Så otroligt sinnessjukt kul!


Nu har jag precis bokat flyg och kollat runt på hur fan jag ska ta mig till alvik. Allt känns jätte overkligt och förbannat spännande, tänk att lilla jag ska flyga till bromma och sen vidare till alvik för kurs och sedan hem igen. Och att jag får betalt för det. Helt sjukt. Så Jävla kul ska det bli!

Att jag sökte jobbet igår och fick det idag och ska åka på måndag gör allt ännu mer spännande. Och allt man ska hålla koll på, hur ska det gå?! Haha. Är sådär overkligt och löjligt peppad.
Stör er gärna på det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0