Onsdag

Kursen var jätte bra. Även om den kanske var lite för basic basic så lärde jag mig i alla fall massor om soyance färge, vilket var huvudsaken. Att det blev en tripp till stockholm och att jag hann shoppa på weekday, det ser vi som en gigantisk bonus. Nu är det bara att ladda om tills på lördag då jag ska stå och dema färgen. En goodiebag fick jag gör min fina insats, den var fylld med spray, schampo, inpackning, leave in inpackning och en färg. Recentioner på dessa kommer!
Igår och idag har vi haft joico kurser, igår var det färg teori och färgmodell och idag hade vi lite permanent teori. Lärt mig massa nytt även om bara en tredjedel gick in fastnade.

På eftermiddagen idag hade jag psykologi och det är helt sjukt vad tråkigt det är att sitta på en lektion som verkligen inte har nått samband med hår eller frisörlinjen. Guhuuud så trist. Och inte blev man klar heller, så det blir även hemma pluggning...  


Nu kommer safina och jag ska sätta in hennes löshår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0