joico k-pak design foam

Idag efter skolan kom mammsen och jag klippte henne, samma gamla vanliga fina frisyr blev det. När jag skulle föna till håret testade jag joico's design foam, en mousse som jag inte har testat förut. Den var super! Inte nog med att den tillhör joico's serie med k-pak (=supervård) utan den gav också supervolym. Jag som i vanliga fall brukar få arbeta ganska mycket för att få upp volym i mammas hår behövde knappt röra det för än det strålade volym. Otroligt bra!

"Alkoholfri viktlös mousse som skyddar och reparerar de mer ömtåliga hårtyperna från torrhet och livlöshet orsakat av värmestyling. återställer glansen, flexibiliteten samt hårets följsamhet. Håret blir friskt med lyster och otrolig volym, stuns och stöd.Användning:Ta en liten mängd K-Pak Thermal Design Foam i handen. Applicera i håret från rot till topp."

ca pris, 279kr.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0