Från hyper till hyyyyper

Från att ha varid världens gladaste över min stockholmstripp imorgon är jag nu världens gladaste, nervösaste och mest skräckslagna. Det har börjat sjunka in nu, att lilla jag ska först och främst åka flyg själv till bromma. Flyg klarar jag ju av, speciellt från lilla midlanda. Det är en passande flygplats att yra runt på, allt finns inom 50m. Bromma flygplats, ingen aning, har aldrig varit där. Hoppas så att tummarna ömmar på att den flygplatsen är mindre än arlanda.

Sen. Från bromma med flygbyuss in till city. Jahapp, då ska jag bara hitta rätt buss också. Sen var det de där med tunnelbana. Jag som åkt tunnelbana sisådär hela... Ja, vad kan de vara, tre gånger? Under mina 18år. Och nu ska jag själv, utan kartläsare, hitta till Alvik. När jag väl kommit dit är det lungt, det är inte lika viktigt att komma hem.

Men det borde gå. Får smickra stockholmarna med min breda dialekt och fråga någon om var jag ska hoppa på och av. Se till att jag tar mig åt rätt håll i alla fall. När jag fick reda på att jag fått jobbet var jag lugn, tänkte, jag kan ju stockholm rätt bra. Ja, city ja...

I alla fall. Ett stort förlåt i förhand till kära scwartzkopf om jag inte kommer fram till utbildningen. Men så illa ska det väl inte kunna vara? Imorgon 9.05 går flyget från sundsvall mot bromma. Äventyr! SATAN VA KUL DE SKA BLI!!!

Kommentarer
Postat av: Bargain Basement Howard Hughes

Här kan du ju lika gärna lyssna på, som jag ser det.



Scarface - G Code

http://www.youtube.com/watch?v=n_wlAcaZdrs



We don't talk to police, we don't make a peace bond

We don't trust in the judicial system, we shoot guns

We rely on the streets we do battle in the hood

I was born in the G Code, embedded in my blood





2010-09-22 @ 02:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0