Brännboll

Efter en heldag på södra kan vi konstatera att sagofen aldrig kommer bli bra på brännboll. Konstaterat och klart. Nu kan vi gå vidare med livet, en förlös större. Efter att ha kommit hem från södra la jag mig med marie ljungstedt i sängen och det var inte många rader innan ögonen slocknade för en lagom 45mins nap.

Alex, felicia och lion kom vid fem och har precis åkt. Alex blev frissad i håret och jag var glad över det trevliga sällskapet och den gulliga bäben... Som förövrigt ska bli firad för sitt första år på fredag! Nu ska jag ta ett snabb bad innan det är dax för tvkväll och senare sen middag när mannen har skatat klart. Imorgon väntar en spännande dag och natten lär bli sömnlös. Åh så spännande och kul det ska bli! Helt galet nervös och till mig.


Det gick ju bra sist jag bad er hålla tummarna för mig så jag ber er igen, en extra tanke till mig imorgon vid sisådär 16tiden. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0