loreal

Efter att ha klippt födelsedagsbarnet emil och niklas drog jag på jess för produktinfo. Lorealgubben var trevlig och nu sitter produkterna på plats i hjärnan. + att jag insåg att det fanns massor som jag vill ha. Tex. pli - pli är som en läggningsvätska som du sprayar i håret för att få lockarna (som du gör med platt/locktång) att hålla, utan att behöva spaya dom till döden. Pli ska också ge otrolig volym, även till längderna. Ska köpa den i veckan och sedan ska ni få en rejäl utvärdering. Helt klart värd att testa! ca 180kr tror jag att det är vi säljer den för.



Kommentarer
Postat av: Bargain Basement Howard Hughes

thats nice

2010-10-24 @ 00:07:01
Postat av: olivia

Vart köper man den? (=

2010-12-31 @ 13:24:02
URL: http://missolliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0