Kérastase Elixir Kultime

Bästa någonsin. Allt i ett. Ett serum som ger sån sinnesjuk glans och silkeslen känsla på håret. Den luktar gudomligt och inte nog med det - den vårdar. En sammansättning av fyra dyrbara oljor som fan i mig gör mirakel för barret. Pracaxiolja, arganolja, majsolja och kameliaolja. Oljan är inte alls som andra serum eftersom den är helt viktlös och tynger därför inte alls håret.

Denna olja kan man använda till nästan allt. Man kan använda den innan man tvättar håret, då ger den en utradande effekt och det blir mycket lättare att kamma ut håret efter man har tvättat det. Man kan he den i fuktigt hår för att ge intensiv vård och låta håret va, eller att föna i den. Man kan även använda den som finish genom att ta i oljan i färdigstylat hår för att tillföra glans och få ner frizz. 325kr och värt varje öre.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag har en fråga om hårfärg. Det är så att jag köpte Garnier permanent hårfärg och gjorde deras allergitest. Det visade sig att jag blev allergisk. Min hud blev hel röd och det sved. Betyder det att jag aldrig kan färga mitt hår?

Tacksam för svar! =)

2011-04-17 @ 14:53:53
URL: http://softsugarymelody.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Jag har en fråga angående den här bloggen men hittar ingen kontaktadress till ägaren. Återkom gärna till mig!

2011-05-15 @ 18:20:54
Postat av: Jen

Hej jag söker tips om hårförlängningar? Har beställt från fannyhair.se:) Mvh Jen

2011-06-15 @ 00:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0