Pissråtta

Fint ord tycker jag. Har en såndära jävla skitdag idag. Verkar inte spela någon roll vad jag gör med det lyckas bli galet. Försöker skylla ifrån mig men felet verkar sitta i mig. Fan. Sov cirkus två timmar inatt vilket inte direkt bättrar humöret. Fan. Något som inte gör det bättre var att jag spenderade några helt obetydliga timmar på skolan innan jag insåg att jag gör mer nytta hemma och sket i den pågående lektionen och lektionen efter lunch. Fan. Så här i efterhand tänker jag att jag borde kanske ha stannat, bara för att liksom. Men det är ju det jag hatar mest av allt.

Försår verkligen inte varför man ska sitta av tiden på en lektion bara för att. Har ingen uppgift att göra men läraren kan ändå inte låta oss gå, nej nej, vi sitter av tiden isället. Kalasbra idé tycker läraren som tänker: kung, där slapp jag rätta 20st exta grejer. Själv blir jag galen. Finns inget värre än bara för att och därför tog jag mitt pick och pack och drog.

Så. Här fick ni årets tristaste text från årets tristaste tjej. Varsegoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0