Lördaaag

Har sovit hela dagen och funderar på att ta en nap till. Känner mig sliten och vidig. Mest vidrig. Måste duscha. Hade en trevlig kväll igår med två av mina favoriter och kvällen som kommer nu kommer förmodligen bli lika trevlig. Inflyttningsfest med typ... Texmex(?)tema. Ryktas om att det ska finnas en sån där grej ni vet, som man slår sönder också kommer det massa saker ut ur den. Brukar vara ett djur. Om inte jag får slå sönder den blir jag ledsen. Undra vad som finns i? Hoppas cupcakes. Fan va gott.

Äh. Ska ta mig i kragen nu och gå till sängen för yttligare en nap innan det är dax för dusch och smink. En dunk vitt smuggel väntar och då måste man ju vara på topp. Haha. Jag är inte på topp idag. Ikke. Också vart det ännu ett inlägg utan hår. Måste skärpa mig. Skärpning!

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0