Helgen

Helgen har precis startat och den börjar med middag i haga och slutar med...? Det vet vi inte än. Ante-vinter-vante kommer så fort middagen är serverad och ikväll får vi se vart våra bravader tar oss. Imorgon hoppas jag att det är finväder så man kan vara ute och glassa hela dagen och partaja på uteservering eller parkhäng på kvällen. Söndag spenderas förhoppningsvis i lekpark med ilon, felicia, alex och andreas om planerna går som dom ska: Finväder då också, tack!

Här har ni vad jag tror om hela min helg innan jag ens har börjat med den. Lär bli dåligt med bloggande i helgen men nu vet ni vad jag förmodligen har för mig i alla fall. Ha en fin helg! Adios amigos

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Finväder skare fan va!!!

2010-05-21 @ 23:05:26
URL: http://fewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0