Helgen

Efter en fullspäckad helg med endast jobb och sammanlagt 6 timmars sömn sitter jag nu här och är helt slut. Mer död en levande, typ. Tanken var att jag skulle jobba fredag och lördag dag på mässan. Fel. Så blev det inte utan istället har jag började jag i fredags och jobbade från 09.00 till 02.30 dagen därpå började jag igen vid 9.30 och slutade vid 02.30, söndagen blev det aningen lättare med jobb från 10.30 till 17.00. Väääldigt få timmar med sömn och väääldigt många timmar med jobb denna helg. Men kul har det varit!Jag och Fanny har skött ett 50tals cafe under dagarna och på kvällarna har vi agerat bartenders, mycket kul!

Nu är helgen över och jag sitter här helt slut i kropp och knopp. Snoret rinner och pannan är varm, jag är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0