soldans

Jag dansar soldans och känner mig sådär löjlig somman gör när man tänker på hur generad man skulle bli om någon såg. Jag gör i alla fall fyra omgångar dans, en till imorgon då tanken är gungning med ilon och felicia om vädret tillåter och varsin till helgens dagar. I helgen har vi planer på stugmys med felicia, ilon och phalex och jag hoppas det blir såntdär superduper väder.

Soldansen måste ju vara värd liksom.
Imorgon är det bankmöte också!! inte för mig dock, men jag lär ju måsta följa med ändå. Se till så andreas kommer ihåg varför han är där typ...
Felicia, du fattar i alla fall vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, jag fattar precis! När Alex skulle skaffa nytt bankkort satt jag i entren och smsade allt han skulle säga... Fast han bad mig göra det, så. MEN SOLDANSEN FUNKADE INTE IDAG?? Vad i helsikkke?! Trodde soldans var ett 100% säkert kort? FAEN vad jag blir förbannad. Jag soldansade jag också. Det var en mycket dålig soldans. Om soldansen är tillräckligt ful så kanske det blir omvänt? Ska fråga Ra. PUSS OCH KRAM!

2010-06-15 @ 07:56:53
URL: http://fewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0