onej

Herregud vad jag är missnöjd med livet just nu. För tillfället i detta ögonblick i alla fall. Jävla skit. Fan. Borde kanske förklara vad jag lyckats med innan jag berättar hur missnöjd jag är men vi kör baklänges idag så: Kom på världens idé till andreas present, dock involverade den min konstnärliga ådra(?) som det nu finns bevis på att jag inte har.

Tanken var att jag skulle göra två jätte fina saker och han skulle bli skit glad och imponerad över hur duktig jag är på... (Ja, jag kan ju inte skriva vad det är eftersom jag fortfarande inte har någon ersättande persent) Men de sket sig. Så katastrofalt fult blev det. Herregud. Nu är vi tillbaka på noll igen, fortfarande ingen present.

Kommentarer
Postat av: Bargain Basement Howard Hughes

Äh sluta, vad är det med dig. Det där borde du ju vara skitnöjd över. Lagom längd på håret iaf. Snabbt som fan med, kanske 20 min som vi sa.



Nä han skulle haft sporerna i julklapp då istället. Men det där med konstigheten kanske mest är för syns skull, kanske inte redo för flygande tefat i vardagsrummet hemma?



Du behöver ju inte nån himla ersättnings-present iaf, löjligaste jag hört. Var hur bra som helst tyckte jag.

2010-06-17 @ 22:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0