my boyfriend is a trendsetter

och det är inget skämt. Under vårat år tillsammans har jag fått höra att man ska klippa upp några cm längs ner på jeansen, i sömmen liksom, eftersom han är fast besluten om att "jeansen lägger sig mycket snyggare på skon då" Jag har ignorerat det. Tagit det med en nypa salt och haft argumenetet att det är en skatetrend. Inget för en ball hippi brud. Tillbaka har jag fått höra att jag borde dra upp dragkedjan en bit, ni vet, på vissa tjejjeans finns det ju en dragkedja längst ner som gör att benen kan sitta ännu jävla tajtare. Jag har skrattat sagt att det inte är något för mig.

Nu får jag en käftsmäll. Killen hade rätt. Så förbannat-bannat snyggt. Han är ett värre modefreak än mig, även om han har lite svårt att erkänna det själv. I inlägget nedanför ser man hur andreas har klippt upp sömmen precis lika. Herregud så fashonabelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0