Måndag

Och jag har en vidigt dålig låt från spinningen i huvudet. Uuuuuhui uuuu, u u uuu låter det. Spinnig var det, 45min idag och guuud så stolt jag är över mig själv. Efter spinningen var det dax att agera vuxen, gick till banken för att avregistrera barnkortet (vuxenpoäng), gick till mäklarbjörn och visde legget som jag glömde förra veckan (vuxenpoäng för att jag träffat mäklare och minus för att jag glömde legget förra veckan). Avrundade min vistelse på stan med att köpa trosor och sedan besöka ungdomsmottagningen (kraftigt minus poäng.. fan)

Min dag hitills. Den fortsätter nu med en duch och sedan vidare mot andra vyer. Espri med andra ord. Ska snickelisnicksnacka lite med emelie om nästa vecka osv. Ikväll blir det bara lungt, ska nog kräva en massage av herrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0