killhår

Måste få yttra min åsikt om en sak, kan kännas generande för vissa men faktiskt så skiter jag i det nu. Vad är det för fel på er killar, er killar som har axellångt plattångat hår?! Ni killar som sparar ut er kalufs, låter den frodas likt ogräs för att sedan plattånga det, he i lite vax och slicka luggen bakåt? Herregud. Jag finner inga ord, jag gör verkligen inte det.

Jag kan till min allra högsta gräns förstå killar som sparar ut håret halvlångt, strax ovanför axlarna, klipper upp det extremt mycket och busar till det med massor av vax. Det kan jag på rätt kille acceptera. Inte självklart men som sagt på rätt kille. Jag kan också acceptera att man plattångar det, jag menar, ibland är det snyggare med plattare hår (NOTERA dock att oftast blir det betydligt, betydligt mycket värre)

så, nu har jag fått ur mig lite agg på de flesta manliga fotbollspelare i denna charmiga håla. Skål för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0