grekland

Sitter och spanar på resor, funderar på att ta med mig mannen och fly landet sista veckan på lovet. Grekland är förbannat lockande. Komma hem brun och fin, förhoppningsvis rätt utvilad för att sedan ha ork att klara av det sista skolåret galant. Kan inte fatta att jag nu har mitt livs sista sommarlov. Hur sjukt är det? Lilla pauline som alltid har varit 10år yngre än alla andra och som aldrig skulle fylla 18 eller ta studenten, tänk, nu är det bara ett år kvar sen ska Jag ha gått klart skolan och förhoppningsvis gett mig på gesällprovet.

Herregud. Panikångest och prestationsångest rusar över mig. Måste gå och vila.
Daniel, ska vi klippa dig på onsdag?

Kommentarer
Postat av: Bargain Basement Howard Hughes

Ok ja ja lets do it. Sådär kort kan du inte klippa mig igen det ska du veta. Men nånstans mitt emellan typ blir säkert bra. Ses

2010-06-14 @ 21:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0