frisyr


Kommentarer
Postat av: Bargain Basement Howard Hughes

Rätt schysst tvångströjja där måste jag säga. Annars är så mkt i den här modescenen så himla plastigt och arty/farty tycker jag. Pretantiöst kanske är ordet jag söker. Men fick jag nåt kreativt arbete gjort själv skulle jag kanske inte bry mig. Scratch that, förresten, modevärlden är pretantiös per defination, har alltid varit, nu när jag tänker efter. En del grova generaliseringar här, men vafan, svindyr systemsprit gör sånt med en person.

2010-06-02 @ 21:35:20
Postat av: Bargain Basement Howard Hughes

Nåt som inte är så pretantiöst däremot, är det här berömda fotot på David Wojnarowicz, tror den ursprungliga fotosamlingen eller utställningen hette "Arthur Rimbaud in New York". Here goes:

http://newsgrist.typepad.com/underbelly/images/silencedeath.jpg



Kanske skulle haft en egen himla blogg istället. Eller inte. Well, vägen från associal till fenomenal är lång och hård. Förresten vill jag inte skriva till alla, bara dig, idag iaf.

2010-06-02 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0