fortsättning

Chocken har lagt sig och ilskan börjar istället ta över. Rejält. Idag har det åter igen varit prat med mentorn, kuratorn och någon annan sköterska. Sömntips behövde jag tydligen? Vet igentligen inte varför jag ska prata med dom, det är ju rätt tydligt att jag är förbannad och det kommer jag fortsätta vara tills Sardar fått sitt straff.

I alla fall så skulle polisen ringa igår men har forfarande inte hört av sig. Pucko. Men sprid ordet vidare, han ska fan inte ha nå kunder. SvinSardar.

Kommentarer
Postat av: Bargain Basement Howard Hughes

Hurru, lyssna. Jag vet inte vad det här är för ett kräk, eller ens egentligen vad som hänt. Men folk är rätt galna nuförtiden har jag läst i tidningarna, så allt som är rimligt egentligen som jag ser det, är för dig att sprida ordet i branchen ett litet litet tag, så kommer alla andra att göra resten åt dig. Skulle antagligen avråda dig att att arrangera nåt specifikt, men det är kanske mer sånt jag själv tänker på.



Hade det vart en våldtäkt hade jag säkert tänkt lite annorlunda, men i det fallet skulle jag inte kommentera skiten på den här bloggen du har. Även ifall det är vidrigt, så känner jag att du lätt kan hantera sån här skit vid det här laget. . .



/Big Brother

Never Trust a Junkie

2010-06-02 @ 18:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0