fortsättning

till de personer som tycker att det är fel att jag lägger ut denna händelse på bloggen, till er som tycker att jag är elak mot hans familj för att jag sprider ut sanningen, hur tror ni jag känner mig? En person har yttrat sig om hur hon tycker att jag är dum mot hans tvååriga son för att jag bloggar om händelsen och till dig kan jag bara säga, du saknar helt enpati och medkänsla för en tjej som har blivit utsatt för övergrepp och det är helt sjukt.

Hur kan man tycka att personen som blivit utsatt för övergrepp är dum för att sprida sanningen? Du saknar helt försåelse för den skräck och sorg man känner när en man tvingar sin hand innanför ens Bh och sedan kysser en. Du får tycka vad du vill om mina inlägg om händelsen men en sak är säkert, jag kommer forsätta blogga om detta och jag kommer inte tycka att jag gör något fel med det.

Kommentarer
Postat av: eliin

du ska skriva om de där så jääääkla mycke så hälften vore nog. han är värd mer tillomed! de borde stå i varje tidning i hela världen vad karljäveln heter, vad han gjort, vart han jobbar och alltiiing.

UUUUUSCH!!!!!!!!!!!!!



ps. du är kungen! ds.

love you

2010-06-12 @ 22:19:21
URL: http://eliinarnesen.blogg.se/
Postat av: Embla

Tycker det är så jävla bra att du skriver om det, fler borde våga skriva ut en sånhär sak. Sedan hoppas jag att han inte anväder det emot dig. Osäker på om man får peka ut någon på detta sätt !!Har själv gått frisör utbildning och vet hur viktig praktiktiden är. MEN jag tycker det är helt RÄTT!! lite sent att kommentera kanske, men hoppas alllt har gått bra!!!!

2012-01-02 @ 10:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0