fortsättning

http://dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.2076023-tog-praktikanter-pa-brosten-frisor-polisanmald
Dagbladet informerar de utsatta. Läste nyss artikeln på dagbladet och kände en lättnad, dom informerade mig och de andra läsarna om att det i alla fall kommer bli förhör. Bra att andra vet mer än mig. Vist hade jag mina aningar och förväntning att det skulle bli förhör det är ju trots allt en jävligt allvarlig anmälan men ingen hade sagt nått så jag var ju allt annat än säker.


Polisen har ju fortfarande inte hört av sig till mig så nu när jag läst namnet på han som håller utredningen funderar jag på att ringa han själv. Har han inte ringt imorgon, när det gått en vecka, då ringer jag. SvinSardar ska fan inte få gå fri. Läs artikeln om salong hårvågen och ägaren Sardar på dagbladet, dom har i alla fall lite mer information till Sundsvalls folket än st.nu


Kan också inflika att dagbladet inte heller har alla uppgifter rätt, men det är bara skitsamma egentligen. Små, obetydliga informationsfel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0