fortsättning

Fortfarande har polisen inte fått fingret ur ärselt och ringt. Skandal enligt mig som tycker att detta fall borde klassas som viktigt och bråskande. Men de är väl bara jag. Tidningen har i alla fall fått napp om händelsen, även om dom bara bitvis lyckats komma över rätt uppgifter. Men vem kan klandra dom, svårt att veta sanningen utan att ha pratat med de utsatta...

Jag tycker att det är bra att sundsvalls tidning publicerar en liten rad om händelsen, dock kan jag klaga lite mer och erkänna att jag tycker att dom i alla fall kunde berätta att det handlade om en frisörsalong. Åtminstånde. Flera personer har försökt länkat till min blogg och inlägget om händelsen i st.nu's kommentarsfält utan att lyckas. Av någon anledning vägrar dom publicera dessa kommentarer. Det är förjävligt. Blir förbannad. Dom har rätt att publicera en felande artikel om en händelse dom verkar ha ytteres lite koll på men dom kan inte publicera, inte ens i ett kommentarsfält som bör vara fritt, en länk till denna blogg så läsara kan få reda på sanningen.

Tycker på de flesta sätt att det var bra att st skrev om händelsen, trots de felande punkterna, men på ett sätt är det jobbigt. Sen SvinSardar gjorde andra övergreppet har jag försök berabetat och förträngt händelserna men det har inte varit lätt, för än imorse. Helt plötsligt gick det en hel timme utan att jag hade tänkt på hur äcklet stoppade in sin hand innanför min tröja mot min vilja. Sen kom tidiningen. Då kom minnet tillbaka och nu sitter jag här igen, med obehagliga bilder på min näthinna. Och st kan inte ens skriva att det handlar om en frisör salong. Tack för den.

Jag ber er åter igen att länka till den här bloggen och helst till inlägget om händelsen, eller kopiera och lägg ut på er blogg. Eftersom media har svårt att göra något vettigt så gör jag allt jag kan för att sprida sanningen själv. Hjälp mig och hjälp den som eventuellt kan bli utsatt i framtiden. Sprid sanningen om Sardar och Salong Hårvågen.

JÄTTE TACK TILL ER SOM REDAN GJORT DETTA!!


Kommentarer
Postat av: Bargain Basement Howard Hughes

Ja vad ska man säga?? Det här är för mkt, men det enda man kan göra med olika as, är att försöka att inte slå ihjäl dom, tycker jag. Måste vara mkt bättre att vara arg än totalt förtvivlad i alla fall. Fuck dom, fuck jävla antastande as. De och alla mördare i sverige sista tiden.



Jobbigt att behöva känna sig kränkt, för nån idiot är dum i huvet.

2010-06-05 @ 01:09:04
Postat av: Bargain Basement Howard Hughes

Ja vad ska man säga?? Det här är för mkt, men det enda man kan göra med olika as, är att försöka att inte slå ihjäl dom, tycker jag. Måste vara mkt bättre att vara arg än totalt förtvivlad i alla fall. Fuck dom, fuck jävla antastande as. De och alla mördare i sverige sista tiden.



Jobbigt att behöva känna sig kränkt, för nån idiot är dum i huvet.

2010-06-05 @ 01:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0