felicia och alex räddar världen

och det är inget skämt! Dom gör så att jag kommer ut till erikshjälpen idag och det är fan som  att rädda världen. för mig. idag. Har ett sånt erikssug så det är inte klokt vilket sug jag har, på erik alltså. Fan tror jag är full fortfarande. Just ja, ni som tappade hakorna angående min nyktra fredagskväll kan ta upp dom och säga "vad var det jag sa" med ett belåtet överklass leende. För det vart vin. M-y-c-k-e-t vin. Och kapter morgan till den nu sängliggande mannen. Därav räddningen också, felicia och alex är kördugliga och det är inte herrn som just nu till och med tackar nej till frukost.

Jävlar vilket förgyllet och förbannat rörigt inlägg. Men det passar ju mig bra. Jag är ju rätt förgylld och förbannat rörig. Nu ska jag bakisbajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0