Tisdag

Efter att ha kapat av gigantiska mängder av hår på robert kan ni med förväntan vänta på före och efter bilder. 10-15cm åkte på längden och en hel massa på tjockleken med. Stor förbättring! Idag har det varit en lugn och klippfri dag, har varit hemma och myst hela dagen + en promenad på 50min.
Imorgon ska mormor bli fin i håret igen, både färgning och klippning och förmodligen ska jag även klippa pappa. Äntligen lite klippningar! - men fler vill jag ha så hör av er om ni är intresserad. Kan inte få nog av att klippa och utvecklas. Haha, vilken line.

Kommentarer
Postat av: Hannah (feliciassssss kompis)

Jag skulle hur gärna som helst vilja bli klippt om du skulle få någon tid över :D Så kan vi ju umgås med Felicia samtidigt också. :)

2010-08-17 @ 23:58:29
Postat av: pauline

låter som en über bra idé :D till veckan kanske?=)

2010-08-18 @ 10:21:02
Postat av: Hannah

Braaaaa :D Funkar nästa torsdag för dig, den 26e? :) Felicia kunde då också!

2010-08-18 @ 12:10:22
Postat av: pauline

jo men de ska nog funka det:) vi kan ju höras till veckan och bestämma tid, men vi bokar den dagen om inget akut kommer upp :D

2010-08-18 @ 13:22:53
Postat av: Hannah

Sounds like a plan!

2010-08-19 @ 20:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0