Sommar

Eftersom sommaren verkar vara över och tid helt plötsligt börjar finnas i mitt liv igen är det dax att återta bloggandet. Sommaren, som varade tre veckor, hann jag med några timmar i solen. Lovet har förgyllts med jobb på esprit, klippningar, färgningar, en resa till stockholm, boende i haga, flytt från skönsmon till flådiga östermalm. Första "riktiga" flytten hemmifrån är gjord. Bokförd på fridhemsgatan i världens mysigaste tvåa. Med världens mysigaste man.

Det kan nog inte bli mycket bättre. Sista dagarna på esprit görs i veckan och som big finale så har vi inflynningsfest på lördag. Maskerad. "inte jag" - är det underbara temat som våra vänner ska på anpassa sig efter och jag själv väljer att kopiera twiggy. Mannen väljer jack white.

Börjar ta tag i livet efter en gnutta uppehåll och frånvaro från världen. Känns som man stängt in sig helt bland flyttkartonger och nytt jobb, men nu är det dax att komma till liv igen. Yttra sig. Idag är också första dagen på ca tre måndader som jag ska träna. Spinning. Jag hade ju lika gärna kunnat yxat av benen för lika ont kommer jag ha imorgon. Nu kommer snart pontus för en genomgång med saxen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0