nyansering och utväxt dämpning

Har precis gjort en makeover på mammas hår. Hon hade otroligt mycket varma och guldiga toner i sitt blondahår och en mörk utväxt. För att få bort det mesta av utväxten (ville ha kvar den liiiiite mörkare men få bort de gråa och ljusa upp endel) la jag i en 9.17 kp blandat med 6% väteperoxid, valde den 6% eftersom jag som sagt ville ha bottenfärgen aningen mörkare än resten av håret. På längderna la jag en relights /86 som är nyansering (toning) med pärl och violett vilket gör att dom guldiga pigmenten minskar lagomt och ger en naturligare nyans.

/86 kan jag verkligen rekomendera alla som känner att dom har för mycket guldiga pigmet i håret men ändå inte vill bli för askig. /86an ger ett jätte fint och naturligt resultat.

Bilder på hur resultatet blev:

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0