jess!

Skola från nio till halv tre tiden då jag gick ner till jess och var där till halv sex, då var det korvstopp i min hjärna och kururur i magen. Hann i alla fall gå igenom en del rutiner och mer blir det till veckan :) Trevligt trevligt! Nu sitter jag här och väntar på att mina varma mackor ska bli klar, hade ingen ork att göra riktig mat. Jag är ju ovan med sånt här späckat schema, de tar musten ur mig kan jag lova!!

Imorgon är det skola på sidsjön och redan då börjar tävlingarna om vilken klass som ska få gå ut först. Brukar i vanliga fall vara en flitig skolkare på dagar som den men imorgon jävlar, då är det ju sista året! + att något står på spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0