NEW YORK NEW YORK, Tommy Saleh and GrandLifeNYC







Men jag älskar det! Jag älskar frisyren tjejen på översta bilden har. Jag älskar bågarna på killen på översta bilden, precis lagom rundning. Perfektion. Jag älskar burrpuppsmössan som pryder herrens huvud på bild två. Jag älskar verkligen gladögona som den annars ganska fula tjejen på bild två har (HAR MAN SÄTT NÅ SNYGGARE BÅGAR?!) Jag älskar mongoluggen på den sista bilen, så jävla snyggt att börja luggen mitt på huvudet, en kommande trend vad jag tror (hon har även lyckats fått tag på en perfekt färg på läppstiftet vilket knappast är lätt). Jag älskar också blondinens lugg, hon har verkligen den optimala sneluggen. Så. Nu har jag älskat för en lång tid framöver. Hoppas ni gillar bilderna och stilen lika mycket som mig, annars var det ju ett förjävligt onödigt inlägg. Ha-ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0