massa massa - hår och annat.

Fullt ös medvetslös. Medvetslös var rätt ordval eftersom det är vad som gäller imorgon. Operation och sövning står på chemat när jag imorgon checkar in på sundsvalls sjukhus. Det är inte bara nervöst utan både sjukt obehagligt och skrämmande också. Förmodligen blir sjukskrivningen en vecka och därav kan det hända att bloggen blir lidande, lär i alla fall vara helt omöjligt att orka klippa något de närmsta dagarna.

Så till hår! Mitt hår: Ny färg och nyklippt! Torsdagskvällen efter jag klippt mats åkte färgtuben fram och vipps så fick jag rött hår igen! Är jätte nöjd! För en gångs skull. I fredags tog jessica fram saxen och mina röttna toppar är nu bortblåsta = så jävla skönt. En klapp på axeln till jesso. Felicias hår: På fredagsmorgonen var det felicias toppar som skulle bli avklippta och därför hälsade hon på mig i salongen, lockade även hennes hår och gud så snygg hon blev. Snyggare! (snyggast!! haha, var tvungen:d)

Tillbaka till dagen: Idag har jag fått vart lite barnvakt åt världens finaste pojke! Jag är verkligen helt såld på grappen. Pappa alex och andreas skulle tvätta alex bil hos mig och då passade jag och mamma på att sno Ilon en stund. Efter cirkus en timme kom mamma felicia och vi kikade tv, gosade med Ilon och umgicks. Mycket trevligt! Nu är hjärtat mitt och snurrar runt på en bräda och jag passar på att ha lite kvalitetstid med mamma och pappa = wallander tittande. Nu: en bild på fina felicia och hennes fina hår, en bild på fina ilon och min fina färg!
 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha vad han såg drogad ut :D

2010-04-25 @ 21:41:00
URL: http://http:/fewa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0