lite vardag

Efter som mitt hår ser förjävligt ut och jag inte har någon annans hår att prata om så blir det inte så mycket hår i detta inlägg, för ovanlighetens skull. Jag sitter i skönsmon och fördriver tiden genom att fördriva tid. Hjärtat är på bilgrunkning (fint och kreativt ord) och efter som jag inte är så haj på just det så valde jag att pressa ner mina skinkor i soffhörnet. Positivt: det är förjävla jävla skönt! Negativt: efter som han ska träffa alex är risken stor att han även träffar ilon och träffar han den underbara knodden blir jag sjukt avundsjuk. Fan. Jag skulle följt med, ifallatt liksom.

Annars idag har jag spenderat mestadels av min tid på sjukhuset. Obehagligt ställe och om möjligt ännu obehagligare sjuksköterska. Inget jag rekommenderar de här med gallsten. Ikke. Imorgon är det bara ett pass inplanerat och det kallas idrott, planerna är att gå men om jag känner mig rätt så... Ìkke. Annars imorgon så ska jag klippa och färga utväxten på fina mormor. Trevligt lär det bli! Hon är min favoritkund för hon köper alltid med sig något gott till mig. Fina mormor.
Galet det känns att skriva ett sånt här vanligt inlägg. Och jag har ju inte en blekaste om vad ni vill ha, ni tappra som följer mina bilder och få rader, vill ni ha lite vardag också? Vill ni ha tankar, funderingar,, vad jag gjort och gör? jag tror inte de.. men ibland, så som idag, då får ni det ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0