Läsarfråga!

Whoho, hur kul är det inte att en läsafråga har ramlat in bland kommentarerna? Skitkul tycker jag och önskar mer sånt, fråga på mina vänner:)

Ibland när jag plattar håret ryker och fräser det, ska det göra det? Jag använder mig ibland av värmeskydd i krämform och ibland av sprayskydd.

Vissa ska inte torka in i håret innan du börjar platta medans andra ska det, du får läsa på bruksamvisningen där det alltid brukar framgå hur du ska göra. Vissa värmeskydd, te.x ett från joico ska man spraya på en del av håret och sedan platta direkt, då fräser det och ryker men ska alltså göra det och på så sätt skydda mer. Andra värmeskyddande produkter ska torka in i håret och då kan man snabbt blåsa in det med fönen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0