klippsnack och dagssnack(?)

Pappa är nu nyfrissad och välkammad. Han satt modell åt mig idag på skolan och efter det blev jag bjuden på pannkakslunch, inte helt fel! Har även varit och köpt toning åt mig idag, en 5.54 fick det bli. Får se om jag orkar fixa det idag. Vid fyra kommer mats och ska få håret klippt men blir ingen före/efterbild idag eftersom kameran är bortglömd i fel del av stan. Slarvmaja. Kan även berätta att jag nu fått en praktikplatsKänns så skönt att ha det klart, äntligen! Håller tummarna redan nu på att det blir bra och att karln är lika trevlig vecka 21-22 som han var idag, av tidigare erfarenheter vet vi ju att skenet kan bedra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0