Boys boy

Jag har, som förväntat, fått kommentarer om att mina inspirationsbilder nästan enbart är på tjejer. Lite (jaaa... ganska mycket) sanning ligger det nog i det. Så får att göra någonting åt detta kommer en av mina favorit ikoner (BOY) i massiv upplaga nu. Kan vara det snyggaste inlägget någonsin, här har killarna en stil att sträva efter:















Jag älskar det. Fullkomligt. Folk kommer ju ha problem med att uppfatta om det här inlägget är seriöst eller inte med det är dödsallvarligt. Jag älskar att han inspireras av hippistilen samtidigt som han kör på en futuristiskstil när han vågar använda både klackskor och draperade tyger. Så jävla ball. Hade jag fattat hur man länkar till olika bloggar hade jag gjort det nu, men istället : http://misha-kotin.blogspot.com/ 
Njut.

Kommentarer
Postat av: elin

jag trodde du skojade... haha :D

MISS JOOO!!!

2010-04-29 @ 13:35:16
URL: http://eliinarnesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0